דו”חות בדק בית

מתוך פסק דין (25/8/16)

עדות המהנדס מר דקל (מטעם חברת בדק בית 360), שהעיד מטעם התובעים, הייתה מהימנה ומקצועית. מדבריו ומחוות הדעת שהגיש, אני למד שבדיקתו נדרשה בנסיבות העניין, מאחר ועובד של חברת הביטוח של הנתבעים, טעה לחשוב שמקור הנזילות אינו בדירת הנתבעים.

לאחר ביצוע הבדיקה בנכס שלכם על ידי מהנדס בניין, אנו עורכים עבורכם דו”ח מפורט וויזואלי עם כל הליקויים שנמצאו בנכס. חשוב לציין כי דו”ח זה קביל בבית משפט לכל דבר ועניין.

מה כולל דו”ח בדק בית?

  • תיאור כללי של הנכס
  • פרטים מדויקים של מבצע הבדיקה ופירוט ניסיונו המקצועי
  • העקרונות המנחים לביצוע הבדיקה
  • פירוט הליקויים תוך ציון וציטוט מהתקנים, המפרט, התכניות, התקנות והחוקים הרלוונטיים
  • תמונות
  • אופן תיקון הליקויים

מה הופך דו”ח בדק בית לאיכותי?

ישנם אופנים וסגנונות שונים לכתיבת דו”חות בדק בית. חשוב לשים לב כי הדו”ח, שהינו המוצר הסופי והמוגמר אותו אתם מקבלים לידיכם לאחר הבדיקה, יהיה איכותי מקיף וברור.

דו”ח בדק בית איכותי חייב לפני הכל להיות מבוסס על בדיקה מקיפה ויסודית בשטח. הדו”ח חייב להכיל בתוכו את כלל הליקויים שניתן היה לאתר ביום הבדיקה, כך שאין דו”ח איכותי ללא בדיקה איכותית. אנו בבדק בית 360 מבצעים בדיקות מקיפות ויסודיות עם ציוד מתקדם וייעודי בנכס שלכם במטרה לאסוף את מירב המידע אותו אנו יכולים לאסוף ביום הבדיקה ומפיקים דו”ח המבוסס על ממצאים אלו.

קריטריון נוסף לדו”ח איכותי הינו בהירות הדו”ח. חשוב מאוד כי הדו”ח ייכתב בשפה ברורה ומקצועית ושכל ציוני המקום של הליקויים או אי ההתאמות יהיו מדויקים ככל הניתן. כך, גם מי שלא ביקר בנכס או מי שאמור לתקן את הליקויים ידעו מהו הליקוי והיכן בדיוק הוא נמצא.

דבר נוסף שיכול לסייע בכך הוא צירוף תמונות. ישנה חשיבות גבוהה לכמות התמונות, איכות התמונות ומיקומן בדו”ח. כבר אמרו לפנינו שתמונה שווה אלף מילים, ולכן אנו בבדק בית 360 מקפידים להרבות ככל הניתן בצירוף תמונות ברורות ואיכותיות לדו”חות שלנו ולמקם אותם בסמוך לציון הליקוי הספציפי על מנת לספק המחשה ברורה ומיידית של הליקוי.

רובד נוסף מהותי וחשוב ביותר הינו הרובד המקצועי של הדו”ח. דו”ח איכותי הינו דו”ח שמבוסס על ידע מקצועי עדכני ורחב ככל הניתן. את הליקויים המצוינים בדו”ח יש לגבות בציטוטים מהתקנים, המפרט, התכניות, התקנות והחוקים הרלוונטיים. כל תוכן מקצועי באמצעותו ניתן לגבות ליקויים חייב להימצא בדו”ח עצמו.

דבר אחרון ולא פחות חשוב שמוסיף לרמת איכותו של הדו”ח הוא כמובן כותב הדו”ח החתום עליו. אצלנו בבדק בית 360 כל מבצעי הבדיקות הם אלו שכותבים את הדו”חות וחותמים עליהם, וכולם ללא יוצא מן הכלל מהנדסי בניין הרשומים בפנקס המהנדסים והאדריכלים.

אתם מוזמנים להקליק על הדו”חות לדוגמה המופיעים מטה ולהתרשם מעבודתנו:

דו”חות בדק בית נכס חדש

פנטהאוז
דו``ח לאחר איכלוס (שנת בדק)
צפו
דירה
דו``ח בזמן מסירה
צפו
בית קרקע
דו``ח לפני מסירה
צפו

דו”חות בדק בית נכס יד שנייה

דירת גן
בדיקה לפני רכישה
צפו
דירה לשימור
בדיקה לפני רכישה
צפו
בית קרקע
בדיקה לפני רכישה
צפו

דו”ח פיקוח בנייה

דו``ח פיקוח בנייה
בדיקה בעת תוספת מרפסות
צפו

דו”ח בדיקת רטיבות

דו``ח רטיבות
בדיקת רטיבות ברכוש משותף
צפו

דו”ח רכוש משותף

דו``ח רכוש משותף
בדיקה לאחר איכלוס מבנה
צפו